We zijn er om u te helpen


Of het nu gaat om een technische vraag, een tonerbestelling, de kopie van een factuur, het downloaden van een nieuwe driver, handleiding of software, de toegang tot onze iTrainingmodules of enige andere vraag, wij helpen u graag verder. Klik op de gewenste hulp hieronder.

Graag willen we uw aandacht vestigen op het feit dat aanvragen die via het eCommerce klantenportaal binnenkomen sneller worden verwerkt. Als u problemen heeft met het portaal, contacteer ons dan via
het algemene contactformulier
.
Klantenportaal 24/7 beschikbaar
  • Beheer uw toestellen op een snelle en efficiënte manier
  • Dien een serviceverzoek in
  • Bestel uw verbruiksartikelen (o.a. toner)
  • Volg de status van uw bestellingen en serviceverzoeken
  • Registreer en raadpleeg uw tellerstanden
  • Raadpleeg en print uw facturen
  • Geef een wijziging in uw systeemlocaties door



Download de brochure

Klantenportaal 24/7 beschikbaar
Verbruiksartikelen (Toners, enz.)
Verbruiksartikelen (Toners, enz.)

Zijn uw multifunctionele toestellen rechtstreeks verbonden met onze systemen? Dan gebeurt de levering van uw verbruiksartikelen automatisch.

Is dit niet het geval?
Bestel uw verbruiksartikelen 24/7 op het
eCommerce klantenportaal
.
Kies de functie “Verder zonder account“, selecteer de gewenste actie en voer het nummer van uw toestel in. U kunt ook een account aanmaken om van extra functies te profiteren.
 

Contract & Facturatie

Wist u dat u uw facturen op ons
eCommerce
portaal kunt raadplegen en printen?

Lees ook hier de veelgestelde vragen over facturatie en contracten alsook een uitleg over hoe uw factuur is opgebouwd.

Contract & Facturatie
ITraining: onlineTrainingsessies voor producten
iTraining: online-trainingsessies voor producten

iTraining biedt een online productvoorstelling waarin alle belangrijke functies in duidelijke video's gedetailleerd worden uitgelegd.

Gebruik onze iTraining platform, wanneer u dat wilt – opnieuw en opnieuw!

Konica Minolta Locaties & Partners

Vind een Konica Minolta Partner bij u in de buurt.

Konica Minolta Locaties & Partners
Partner Desk
Partner Desk

Via Konica Minolta eCommerce kunt u als Partner:

  • uw order plaatsen en de status volgen
  • direct uw orderbevestiging ontvangen
  • uw factuur opvragen en doorlooptijd verkorten.

Heeft u specifieke verzoeken die niet via eCommerce behandeld kunnen worden? Of wilt u Partner worden?

Bel ons op +31 (0) 20 - 658 4567

Remote support connection

Ondersteuning op afstand van uw IT omgeving met behulp van Konica Minolta’s Remote Support applicatie.

Remote support connection
Download Center
Download Center

Download de nieuwste drivers, handleidingen en software voor uw Konica Minolta-apparaat.

Algemeen contact

Heeft u geen antwoord/hulp gevonden op uw vraag op
ons eCommerce klantenportaal
? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
 

Contact: + 31 (0)20 658 4100​

Voor service aanvragen en bestellingen, toets 1.​

Voor vragen over uw factuur of contract, toets 2.

Voor een kopie factuur of vragen over een betaling, toets 3.​

Voor de leveringsstatus van een nieuwe machine, toets 4.​

Voor andere vragen, toets 5.​

Algemeen contact